Przejdź do treści Przejdź do menu

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie w ramach naszej strony internetowej korzystamy z plików cookies. Pliki cookies umożliwiają nam zapewnienie prawidłowego działania naszej strony internetowej oraz realizację jej funkcji.

Wykorzystywane w celu zapewnienia prawidłowego działania serwisu internetowego. Dzięki tym plikom nasz serwis internetowy jest wyświetlany prawidłowo oraz możesz z niego korzystać w bezpieczny sposób. Te pliki cookies są zawsze aktywne, chyba że zmodyfikujesz ustawienia swojej przeglądarki internetowej, co jednak może skutkować nieprawidłowym wyświetlaniem serwisu internetowego.

SZTUKA EMOCJI

Nasza placówka wie, jak ważne są emocje!

Bierzemy udział w Ogólnopolskim Projekcie Edukacyjnym Sztuka Emocji

Projekt i jego działania w założeniach osadzony jest w duchu arteterapii i mindfulness – z tych źródeł, własnych uczuć, wiedzy i doświadczeń uczestnicy powinni czerpać pełnymi garściami. Klasa 2a w roku szkolnym 2023/2023r. uczestniczy w programie Ogólnopolskim Sztuka Emocji, którego autorem jest Natalia Pawlik –Kopica, a koordynatorem projektu w naszej szkole jest Pani Iwona Kohut.

Zadania: Realizacja projektu to przeprowadzenie co miesiąc minimum jednych zajęć/aktywności/ćwiczenia z użyciem wybranej dziedziny sztuki, odnoszącej się do przypisanej w danym miesiącu emocji.

Zadania projektowe realizowane są od 1.10.2023 r. do 31.05.2024r.

8 miesięcy – 8 zadań – 8 emocji – 8 dziedzin sztuki

 Cele projektu:

Cel główny: Przybliżenie i oswojenie dzieci ze światem uczuć i emocji za pomocą sztuki w różnych formach.

Cele szczegółowe:

- pobudzanie kreatywności,

- integrowanie zespołu klasowego,

- rozwijanie indywidualnych zdolności,

- rozpoznawanie, nazywanie emocji i innych ludzi,

- wzmacnianie poczucia wartości w swoje umiejętności,

-kształtowanie umiejętności rozumienia i interpretowania pojęć przy wykorzystaniu różnych form sztuki,

 - budowanie wrażliwości uczniów w odniesieniu do 8 dziedzin sztuki.

Ogólnopolski Projekt Edukacyjny „Sztuka Emocji”, jest zgodny z podstawowymi kierunkami.