Przejdź do treści Przejdź do menu

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie w ramach naszej strony internetowej korzystamy z plików cookies. Pliki cookies umożliwiają nam zapewnienie prawidłowego działania naszej strony internetowej oraz realizację jej funkcji.

Wykorzystywane w celu zapewnienia prawidłowego działania serwisu internetowego. Dzięki tym plikom nasz serwis internetowy jest wyświetlany prawidłowo oraz możesz z niego korzystać w bezpieczny sposób. Te pliki cookies są zawsze aktywne, chyba że zmodyfikujesz ustawienia swojej przeglądarki internetowej, co jednak może skutkować nieprawidłowym wyświetlaniem serwisu internetowego.

MOBILNOŚĆ NAUCZYCIELI-KURS EKOLOGICZNY "HOW TO SAVE THE WORLD" DZIEŃ 10

Ostatni dzień kursu był bardzo intensywny.

W pierwszej kolejności uczestnicy zaprezentowali wyniki aktywności zapoczątkowanych w pierwszych dniach kursu: obserwacji wzrostu zasianych nasion, uzyskania papieru z recyklingu oraz wzrostu bakterii.

Następnie każdy zespół przedstawił plan działań po zakończeniu mobilności oraz jeden projekt. którego wdrożenie na bazie wiedzy i umiejętności wyniesionych z kusu przyczyni się do podniesienia świadomości ekologicznej zarówno uczniów, kadry jak i innych pracowników szkoły. Prezentacja pomysłów przyczyniła się do podniesienia kompetencji interpersonalnych oraz komunikowania się w języku angielskim a wcześniejsza praca związana z przygotowaniem projektu zwiększyła umiejętności pracy w zespole.

Po prezentacjach prowadząca kurs w interesujący sposób zaprezentowała szereg narzędzi cyfrowych przydatnych  w codziennej pracy z uczniami, mającej na celu podniesienie ich świadomości ekologicznej: Biota, Redexos, Grafcan, Tenerife On.

Wręczenie certyfikatów ukończenia kursu oraz pamiątkowe zdjęcie grupy wraz z prowadzącą kurs było uroczystym zwięczeniem kursu, który w pełni spełnił oczekiwania uczestników, a w niektórych aspektach nawet je przekroczył. Co do oceny przydatności wiedzy i umiejetności wyniesionych oraz poszerzonych w trakcie kursu wszyscy uczestnicy zgodnie stwierdzili, że z pewnością będą one przydatne w ich dalszej pracy dydaktycznej.